Apache a porty (proxy)

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Listopad 4 02:32:02 CET 2004

Vam

> No tak na takového se vykašlu.
Muzete se vykaslat, pokud mate na vyber mezi 20 ISP. Ovsem kdyz budete
bydlet na vesnici, kde dokonce i ze vsech 3 mobilnich operatoru ma signal
pouze Eurotel, tak si vybirejte kdo vas pripoji k internetu. A nemusi to byt
jen na vesnici. Ja jsem z Plzne, kde je ISP moc, ale v me lokalite maji
signal pouze 2. Netro (lokalni provider) a Contactel. Jsem proste v doliku a
tak mam vyber znacne omezeny.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz