uschovna suborov @ apache

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Čtvrtek Listopad 4 09:43:42 CET 2004

Zdravim.

Potreboval by som donutit uzivatelov prestat sa pokusat posielat 20> MB maily
a tak rozmyslam nad tym, ako to spravit co najjednoduchsie.

Osobne mam taku predstavu, ze by si user otvoril nejaky www formular beziaci
na lokalnom servri, ktory ma zaroven aj verejnu IP, vybral by subor, ktory
chce poslat, adresu cloveka, ktoremu by to chcel poslat, a script na serveri
by tomu cloveku poslal mail s linkom na ten subor. Najlepsie aj s login a
password. Potrebne je ale zabezpecit, aby nikto iny (komu sa podobnym
sposobom nieco posielalo) nevidel ostatne subory. Uplne idealne by bolo, keby
sa po nejakom expire time, pocas ktoreho by si to dotycny nevyzdvihol, ten
subor zmazal a disabloval sa ten login.

Nieco podobne tusim funguje na uschovna.cz, ale ja to potrebujem mat na svojom
stroji.

Poradi niekto, alebo som demagog a budem si to musiet skusit napisat sam?

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky