uschovna suborov @ apache

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Listopad 4 15:27:37 CET 2004

> Osobne mam taku predstavu, ze by si user otvoril nejaky www formular
beziaci
> na lokalnom servri, ktory ma zaroven aj verejnu IP, vybral by subor, ktory
> chce poslat, adresu cloveka, ktoremu by to chcel poslat, a script na
serveri
> by tomu cloveku poslal mail s linkom na ten subor. Najlepsie aj s login a
> password. Potrebne je ale zabezpecit, aby nikto iny (komu sa podobnym
> sposobom nieco posielalo) nevidel ostatne subory.
Podle meho uplne staci ten puvodni soubor dat napriklad do samostatneho
adresare s nahodnym jmenem. Napriklad posilam setup.exe (50MB), tak to
server da do "./ABVGDFKFIOYETS/setup.exe" (vzhledem k rootu webu) a posle na
to odkaz. Zaroven si nekam do textoveho souboru (nebo databaze) poznaci, kdy
se to ma smazat, vcetne toho adresare.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz