OT: Re: [... bla bla bla ...]

Jiri Kulhan jiri na kulhan.cz
Čtvrtek Listopad 4 13:00:14 CET 2004

>   Myslis si ze naslouchal a naslouchal a pak jel do redmondu (co by tam
> jako delal)? Ja si spis myslim, ze se nejak (svete div se) zvladnul
> prihlasit do konference (teda oprava, poveril sve podrizene aby ho
> prihlasili:-) ) a pak zacal studovat manual k tomu jejich
> neovladatelnemu pokusu o mail klienta. A kdyz mu zacaly chodit maily z
> konference tak to utlouk nerozchodil, dotycnemu se z toho asi neudelalo
> dobre a v poslednim tazeni jeste zvladnul zapnout reminder :-))).

Vite co je zvlastni? Ze kdyz se tohle stane komukoli jinemu, tak to
vetsina lidi mlcky prejde. Kdyz se neco takoveho stane nekomu z
Microsoftu, tak je to automaticky slidil a pitomec navrch. Ne ze bych
mel Microsoft nejak v lasce, ale tohle cernobile videni sveta je mi
opravdu ponekud proti srsti...

Sorry za offtopic.
Jirka