OT: Re: [... bla bla bla ...]

Jiri Kulhan jiri na kulhan.cz
Čtvrtek Listopad 4 14:29:03 CET 2004

Igor Tomes wrote:

> Microsoft nikdy nikoho nepustil do svého kódu natož aby ho dal k veřejné diskusi.
Proto je nechutné, když se snaží hledat marketingové argumenty
odposloucháváním otevřených
diskusí. To je stejný jako když bolševici komentovali svobodný tisk na
západě.
Taky se mi z toho zvedal žaludek.

> Igor

Vi vite, co tu ten clovek dela? Zamestnanci Microsoftu nemaji pravo
pouzivat linux? Ma v podpisu napsano oddeleni pece o zakazniky,  tam si
dokazu docela dobre predstavit duvod k navsteve diskusniho fora o
Linuxu. Problemy Win - Linux se tu propiraji dosti casto.
Snazil jsem se jen poukazat na fakt, ze to, ze je clovek zamestnancem
nejake firmy, jeste nic nevypovida o jeho intelektu a mravnich vlastnostech.

BTW, zalamujte radky, prosim. Dekuji.

Jirka