[... bla bla bla ...]

Igor Tomes igor.tomes na pfc-group.com
Čtvrtek Listopad 4 13:50:47 CET 2004

Microsoft nikdy nikoho nepustil do svého kódu natož aby ho dal k veřejné diskusi. Proto je nechutné, když se snaží hledat marketingové argumenty odposloucháváním otevřených diskusí. To je stejný jako když bolševici komentovali svobodný tisk na západě. Taky se mi z toho zvedal žaludek.

Igor

Linuxova komunita se nebude jenom branit (ci ignorovat) narazky M$, tak se
nedivte.

-- Filip Flajšar