náhodné pády pod jádrem 2.6.9

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Listopad 5 12:19:12 CET 2004

Antonín Kolísek napsal(a):

> Ovladače pro nvidii také mám. Možná bych to viděl ještě v jedné

Odkud jste patchoval ty zdrojáky ? Zda není někde zrada tu.
Já používám už upravené zdrojáky nvidia které byly v souboru
NVIDIA-Linux-x86-1.0-6111-jp1.tar.bz2

Kdosi si stěžoval že ten jakýsi patch nefunguje tak jak má a pak to padá.

Skuste to bež těch ovladačů nvidia. AŤ se zjistí problém zda je v jádře nebo
ovladače.

> věci - updatoval jsem x.org na R 6.8.1, ale jak říkám, pod 2.6.8.1
> to tak nepadalo. Zkusím to jádro přeložit ještě jednou a pak se
> uvidí. Jinak časování RAM atp mám nastaveno v BIOSu na AUTO.

Skuste otevřít pc (chlazení) a paměti nastavit ručně - případně je podtaktovat a
přeložit jádro po make mrproper znovu.

Nebo přelžte jádro na jiném stroji.

> Jinak ještě jedna věc. Když jsem překládal 2.6.9, tak po první kompilaci
> u make modules to hodilo nějakou chybu při kompilaci ( byl to jeden
> z modulů I2O), po následném make clean, make bzImage, make modules
> již vše proběhlo bez chyb. Může to mít nějakou souvislost s mým problémem?

Teoreticky by to nemělo mít vliv - pokud to nebyla HW chyba.

Ovšem prakticky mám ověřeno že to vliv může mít.

|    ICQ    179223500                    |