preposlani mailu z prikazove radky

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pátek Listopad 5 16:01:34 CET 2004

On Fri, 5 Nov 2004 14:44:10 GMT, Jan Houstek <jan.houstek na mff.cuni.cz> wrote:

>  Fetchmail umi bezet jako demon a ten polling delat sam. Pres cron to pujde
>  taky, ale zejmena u nizsich intervalu doporucuju peclive osetrit, aby pri
>  se nasledujici akce spustila az po dokonceni predchozi.

	Provozoval jsem v obou rezimech a skoncil u cronu. POP3 situaci
resit umi, nemel by pustit dva procesy do jedne schranky (viz. RFC), jak je
to u imap nevim. Pri demonizaci fetchmailu je potreba resit dva problemy.
Prvni je spusteni po restartu serveru, pokud uzivatel neni root, coz jde
resit rc skriptem (kazdopadne zasah roota je potreba a pokud se fetchmailu
nepodari poprve vybrat schranku, tak IMHO nenastartuje; aspon ten muj to tak
delal) a druhym problemem je pokud fetchmail spadne, coz se taky velmi
zridka stava, tak je potreba ho nahodit zpatky.

	Kazdopadne ten parametr -d tam je (a dekuji za upresneni), ale nevim
proc, resp. nevim, co to prinese...

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860