preposlani mailu z prikazove radky

pnovak na innuendo.cz pnovak na innuendo.cz
Pátek Listopad 5 16:44:28 CET 2004

>	Potrebujete fetchmail a $HOME/.forward a pokud si na to nevytvorite
> jeste nejakeho pseudouzivatele, tak jeste navic procmail. Nechapu vetu
"ty
> adresy se meni", dalo by se to nejak rozvest?

Mno, ty adresy budu tahat z sql, maily se budou zadavat pres webove
rozhrani via php, takze obcas nejaka mailova adresa pribude jindy
ubude...

>	fetchmail umi vytahnout zpravy pomoci POP3 nebo IMAP nebo ceho jeste
> a predat je lokalnimu SMTP, ktere je doruci lokalnimu uzivateli.
forward
> soubor obsahuje adresy a lokalni uzivatele, kterym se ma veskera dosla
posta
> preposlat.

Fetchmail uz jsem i stacil vygooglovat a nainstalovat, ale zasekl jsem se
na nasledujici chybe:

# fetchmail --keep --all
  ~
počet zpráv pro uživatele konference na bezzabradli.cz na hathor: 3
(počet bajtů: 14039).
reading message konference na bezzabradli.cz@hathor.bellavista.cz:1 of 3
(počet bajtů: 1400 ) fetchmail: SMTP spojení s localhost se nezdařilo
fetchmail: při stahování z hathor nastala chyba SMTP transakce
fetchmail: Status spojení=10 (SMTP)

# cat .fetchmailrc
poll hathor protocol pop3 username "konference na bezzabradli.cz" password
"XXXX"

# cat .forward
novak na bellavista.cz

Neco jsem jeste prehledl?

> Procmail Vam pomuze, pokud si nemuzete vytvorit pro Vasi operaci
zvlastniho uzivatele, pak totiz potrebujete nekterou doslou postu odeslat
na vic adres (tu co stahuje fetcmail) a nekterou si nechat (Vasi
puvodni).

Uzivatele vytvorit mohu, to nebude problem.

--
Zatim diky,
Pavel Novak