[... bla bla bla ...]

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Listopad 5 17:49:06 CET 2004

> Vsechno, uplne vsechno co udelate, ma tzv fingerprint. Takze pro
vyhledavac je
> pak snadne poznat, ktera firma ma cim udelane webstranky, ikdyz je nakonec
> honi pres php ci cokoli jineho.
S tim tak uplne nesouhlasim. Jedine, ze bych tam daval naskenovany svuj
otisk palce :-)
Stranky, at uz html, php nebo v Perlu, delam ve 1stpage, notepadu nebo
Komodo. Mam sve vlastni sablony, ale nepouzivam je bezhlave. Napriklad mam
sablonu, ktera mi vygeneruje css soubor s nejvice pouzivanymi tagy. Ovsem
pred umistenim na web to rucne dodelavam, takze nektere nepouzite tagy ze
stylu zmizi, jine tam pribudou. Jak nekdo pozna, ze "zrovna tohle delal
Vileta pomoci Komodo3" to tedy nevim ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz