preposlani mailu z prikazove radky

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Listopad 5 18:19:43 CET 2004

pnovak na innuendo.cz napsal(a):

> [...]
> ubude...

> forward

> posta

> Fetchmail uz jsem i stacil vygooglovat a nainstalovat, ale zasekl jsem se
> na nasledujici chybe:
>
> # fetchmail --keep --all
>   ~
> počet zpráv pro uživatele konference na bezzabradli.cz na hathor: 3
> (počet bajtů: 14039).
> reading message konference na bezzabradli.cz@hathor.bellavista.cz:1 of 3
> (počet bajtů: 1400 ) fetchmail: SMTP spojení s localhost se nezdařilo

Běží vám na tom PC nějaký SMTP server a umí přijímat z localhost ?

Jinak fetchmailu se dá zadat jakýkoliv SMTP server přes který to má posílat.
Případně to může předávat přímo procmailu a pod.....

Lokalní SMTP to veme a doručí do schránky místnímu uživateli a většinou to jde
přes ten procmail který kontroluje ten .forward a přepošle to přes SMTP jinam.

> fetchmail: při stahování z hathor nastala chyba SMTP transakce
> fetchmail: Status spojení=10 (SMTP)
>

> # cat .fetchmailrc
> poll hathor protocol pop3 username "konference na bezzabradli.cz" password
> "XXXX"
>
> # cat .forward
> novak na bellavista.cz
>
> Neco jsem jeste prehledl?

|    ICQ    179223500                    |