Nastaveni jazyka pro KDE a nonKDE aplikace pred spustenim KDE?

Bob B. bob.bob na email.cz
Pátek Listopad 5 21:11:06 CET 2004

Moc diky,

i kdyz to se KDE nesouvisi a mozna si za tuhle otazku pro vyvojare KDE
"nabehnu" pro neco nepekneho, presto to zkusim: Nevite nahodou, jak je to s
nastavenim lokalizace pro gnome?

A uplne OT: Po shlednuti live SUSE 9.2 se hluboce sklanim a tesim se na
upgrade domaciho SUSE 8.2. Fakt super.

Bob