Nastaveni jazyka pro KDE a nonKDE aplikace pred spustenim KDE?

Lubos Lunak l.lunak na suse.cz
Pátek Listopad 5 10:46:47 CET 2004

On Friday 05 of November 2004 09:46, Bob B. wrote:
> [...]
> prepise home uzivatele ze zalohy, aby nemohli rozvrtat nastaveni tem,
> kteri prijdou po nich) a spusti KDE. Po ukonceni prace v KDE se vrati
> zase do shellu (pdmenu) a dalsi uzivatel si zas bude moct vybrat jazyk.
>
> Potreboval bych tedy poradit, kde hledat nastaveni jazyka pro KDE 3.2,
> tak abych mohl spoustet KDE treba prikazem kde_de, kde_cs, apod.
> Samozrejme u KDE aplikaci se to da naklikat a restarovat KDE, ale to
> nechci. Navic to neresi aplikace jako treba Gimp.
>
> Nedari se mi nalzet, ve kterych souborech je nastaveni narodniho

 kdeglobals (~/.kde/share/config/), skupina [Locale].

> Co jsem zatim zjistil:
>
> - export LC_ALL=xx_XX nema na KDE vliv, pouze na nektere aplikace jako
> napr. OpenOffice.org, (pro gnome aplikace to bude asi zase jinde, ach jo)
>
> - prepsani locales v ~/.i18in nema na KDE vliv, s en_US v tomle souboru
> se KDE spousti stale cesky

 Veci jako LC_ALL se pouzivaji, ale kdeglobals ma vyssi prioritu (tj. kdyz se
neco nastavi v prislusnem ovladacim modulu). Jeste vyssi prioritu ma export
KDE_LANG=xx_XX .

--
Lubos Lunak
KDE developer