linux na p133

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Listopad 7 15:22:23 CET 2004

On Sun, Nov 07, 2004 at 02:49:02PM +0100, Michal KRAJA - konference wrote:
> Zdravim,
> mam stare PC P 133, 2Gb HDD, 24Mb ram a rad bych na nem testoval
> skripty, ci jej pouzival jako webserver do cca 1000 navstevniku za den.
> Mohl by mi prosim nekdo poradit, jaky linux by byl vhodny na toto PC,
> ale aby nezaplnil cely hdd a nevytizil pc na 100 procent jen vlastnim
> chodem? diky

Takovy snad ani zadny neni ;-). Kdyz date minimalni instalaci a
doinstalujete webovy servver, jiste se u kazde distribuce vejdete na
300MB.

Horsi je to s tou ramkou. Kdyz pobezi vice skriptu paralelne, muze dojit
pamet. Na webovy server to samozrejme bohate staci: Jak p133 tak 24MB
ram.

-- Dalibor Straka