linux na p133

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Neděle Listopad 7 17:49:15 CET 2004

On Sun, 7 Nov 2004, Dalibor Straka wrote:

> Takovy snad ani zadny neni ;-). Kdyz date minimalni instalaci a
> doinstalujete webovy servver, jiste se u kazde distribuce vejdete na
> 300MB.

No, az tak jiste ne. Takova minimalni instalace RHEL3 ma neco kolem 450 MB
(instalator ji doporucuje napr. pro firewally <g>). Pochopitelne, lze to
*po* instalaci orezat deinstalaci nepotrebnych baliku hluboko pod tech
300 MB.

> Horsi je to s tou ramkou. Kdyz pobezi vice skriptu paralelne, muze dojit
> pamet. Na webovy server to samozrejme bohate staci: Jak p133 tak 24MB
> ram.

Pokud to budou staticke stranky a nepoleze tam moc lidi, tak v zasade i
jo. Doporcuji nejaky minimalisticky http server (napr. thttpd).

-- Honza