ultrapomale NFS pri ls -la

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Pondělí Listopad 8 05:57:48 CET 2004

> man 5 nfs
> acregmin a spol.
Zkousel jsem namountovat s actimeo=360 (Tzn. 6 minut) a porad stejny
vysledek :-((( Dle etherealu komunikace probiha (jak jsem cekal) po NFS3 a
nejvetsi problem je (jak uz take nekdo vyse zminoval) ze pro kazdy fajl se
provede ACCESS a GETATTR, coz zabere strasne moc bandwidthu.

Jedine, co mne zarazi, ze na tohle jeste nikdo nenarazil... To snad nikdo
nemountuje remote disky po necem pomalejsim nez 100Mbit? Opravdu mne to
mrzi, ale v tomhle pripade budu muset dat prednost Microsofti technologii
- SMB je opravdu daleko setrnejsi... (a Codu se mi opravdu rozchazet
nechce...)

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----