zmena konfigurace- uz neni to p133:-)

Pavel Prchal prchal na dup.cz
Pondělí Listopad 8 06:55:42 CET 2004

> Co by se dalo na toto? Pocitam na toto pc kolem 1000 navstev denne.
> myslite, ze ma sanci to zvladnout?
> Potreboval bych nejakej linux, ze kterym me nekdo z vas dokaze hodne
> poradit jak to rozjet a nakonfigurovat, nebo me alespon me nekdo poradi
> nejakej manual v cestine. Jsem v LINUXu zacatecnik (instaloval jsem asi
> 2x jen tak na zkousku) , takze rozjet apache,  php, cgi, mysql,
> postgresql atd. z textovyho rezimu nejsu jen tak schopnej.

Zdravim.

Velmi doporucuju distribuci, ktera se da dobre spustit bez grafickeho
rezimu, nesouhlasim s radou dat MDK, jen proto, ze je klikoidni. Ten
stroj bude mit problemy utahnout sam sebe.
Jinak obecne, zvolil jste Unix, to je jiny svet, musite anglicky umet
aspon cist computerstinu. Rady typu "neotravuj tady" hrube nemam rad,
nekdo kdo svym zpusobem slusne klepe u cizich dveri dostane predbezny
kopanec a to se mi nelibi. Nicmene souhlasim s tim, ze mnoho
zacatecnickych dotazu muze opravnene koncit odpovedi RTFM. Pokud mate
dobry pristup k internetu, je treba ho vyuzit, navodu a popisu instalaci
je tam urcite dost. Pokud ne, je to slozitejsi. Zkuste najit znameho a
pod. Uvedomte si, ze jste se rozhodl postavit aplikacni internetovy
server a to neni uplne trivialni zalezitost. Ale zase konfigurace treba
webovych serveru jsou uz dnes tak zdokumentovane, ze se daji zvladnout.

Hodne stesti preje PP.