zmena konfigurace- uz neni to p133:-)

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Listopad 8 17:26:09 CET 2004

Stahuj a čti:
http://www.cpress.cz/knihy/linux/

www.abclinux.cz
www.root.cz
www.linuxsoft.cz
www.mandrake.cz

hledej apache, mysql, php
NIC NEKOMPILUJ, nebo tě to přestane bavit :) Instaluj rpm balíčky, v
distribuci Mandrake je to opravdu jednoduchý příkazem urpmi, je k tomu i
knížka, na tvojí sestavu tak maximálně tu 9.2 Abys alespoň věděl, na co se
zeptat, jó taky se s tučňákem trápím, ale když to začne fachat, je to pocit
k nezaplacení, to se mi ve wokenicích nestává :)

Hodně štěstí, Dejma