zmena konfigurace- uz neni to p133:-)

Michal KRAJA - konference konference na kraja.kgb.cz
Pondělí Listopad 8 16:41:46 CET 2004

Proc to delam? chci se taky naucit pracovat s linuxem. wokna uz znam za
10 let pouzivani velice dobre:) pracuju s nima od svejch peti let a ted
sem se rozhodl vrhnout se na opacnou stranu. a kdyz mam pc, ktery by me
jinak stalo v rohu (ne, nikomu je nedam:-) ), tak proc to nezkusit.