pppd demand && CDMA

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Úterý Listopad 9 11:33:40 CET 2004

kratochvil jiri napsal(a):

> to netusim ale podle logu myslim ze ip-down vola az po vytoceni a
> zjisteni nove adresy. Myslim ze ip-down se zavola v okamziku kdy se
> shazuje ip-linka. A tu shazuje az po te co zna realnou adresu, takze po
> vytoceni.
Neni nahodou mezi zmenou stavu linky (rozpojeno/spojeno) a volanim ip-*
skriptu nejake spozdeni? Pak by mohlo po rozpojeni linky se stihnout ppp
spojeni znovu ustanovit a teprve az potom zavolat ip-down (respektive
dojit ve skriptu na vykonani rmmod). Ale prijde mi to nesikovne, to by
muselo uz drive nekomu vadit. V manove strance se pise "This script can
be used for undoing the effects of the /etc/ppp/ip-up script."

> Jake s tim mate zkusenosti? Co se stane kdyz to eurotel odstrihne?
> Vytoci pppd znova?
Funguje bez problemu. Eurotel rusi spojeni po 60 minutach necinnosti.

> Asi to zkusim, ale nevim zda nezpusobi nejake problemy ty drivery. Pokud
> se pppd neodpoji od ttyACM0 tak by to mozna mohlo fungovat.
pppd si zarizeni zamkne (takze ho musi mit otevrene) a necha ho zamceny
i kdyz se ppp spojeni nedari navazat. Odmkne ho teprve az po obdrzeni
signalu na ukonceni. Kdyz si napr. zkusite spustit dve instance pppd,
tak ten druhy zarve, ze zarizeni drzi jiny pppd proces a pocka na jeho
uvolneni.

--Petr