pppd demand && CDMA

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Úterý Listopad 9 09:56:30 CET 2004

On Mon, Nov 08, 2004 at 07:14:41PM +0000, Petr Pisar wrote:
> S dial-on-demand nemam zkusenosti. Proc se nejprve nerozpoji spojeni,
> pak ip-down a pak nove ppp spojeni?

to netusim ale podle logu myslim ze ip-down vola az po vytoceni a
zjisteni nove adresy. Myslim ze ip-down se zavola v okamziku kdy se
shazuje ip-linka. A tu shazuje az po te co zna realnou adresu, takze po
vytoceni.

> Ja on-demand neprovozuji, jsem pripojen porad. Eurotel tvrdi, ze
> neaktivni uzivatel CDMA sit nezatezuje, takze mam splacly skript, ktery
> vola pppd s volbou persistent a pro pripad, ze by pppd zemrel, tak ten
> skript poustim z cronu kazdych 5 minut.

Jake s tim mate zkusenosti? Co se stane kdyz to eurotel odstrihne?
Vytoci pppd znova?
Asi to zkusim, ale nevim zda nezpusobi nejake problemy ty drivery. Pokud
se pppd neodpoji od ttyACM0 tak by to mozna mohlo fungovat.

Kdyz zkusim minicom tak to vypada dobre:
ATZ
OK
ATDT#777
CONNECT