Zvuk, kniznice (Tak trochu LAMA)

Juraj Kundrik durin na dsdesign.sk
Úterý Listopad 9 16:10:36 CET 2004

Nie som uplny lamer ale niektore veci by som potreboval niekde
nastudovat a neviem kde. Potrebujem vseobecne popisy na zvukovy system a
system kniznic Doteraz som neinstalil linux kde by bolo treba rozhodit
zvuk a hry.

Zacal som instalovat pocitac, ktory by som rad hodil do inet
kaffe/herne. Na trafil som na dva problemy, ktore potrebujem nejak
osvetlit. Pocitac je 1.1GHz 256MB RAM, doska elite K7s6a, grafika Nvidia
Ge force MX440, a zvuk SI 7012. Ako operacny system som dal FC2.
1. Zvuk. Existuje niekolko moznosti ako instalovat zvukovku pod linuxom.
Potreboval by som sa nejak vyznat ktory system (alsa, arts, ci iny) a
aky je medzi nimi vztah. Jednotlive veci sa mi biju o zvukovku a priznam
sa netusim co hej a co nie.
2. Pri instalovani hier som natrafil na obrovsky pocet roznych kniznic
je niekde nejaky zoznam, ktora je ktora a na co je dobra.

Diki a dufam, ze ma nevyobcujete za lamerinu.
Juraj