Apple iPod na Linuxu

Michal Netusil michal.netusil na seznam.cz
Středa Listopad 10 00:32:03 CET 2004

Diky za radu, ale bohuzel se stale nedari. Tento postup jsem zkousel uz
drive a takhle vypada vysledek:

[root na nesa michal]# modprobe sbp2

[root na nesa michal]# sh /home/michal/Downloads/rescan-scsi-bus.sh
cat: /sys/class/scsi_host/host0/proc_name: No such file or directory
Host adapter 0 () found.
Scanning hosts  0 channels 0 for
 SCSI target IDs  0 1 2 3 4 5 6 7 , LUNs  0
Scanning for device 0 0 0 0 ...
OLD: Host: scsi0 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
      Vendor: Apple    Model: iPod             Rev: 1.63
      Type:   Direct-Access                    ANSI SCSI revision: 02
0 new device(s) found.
0 device(s) removed.

[root na nesa michal]# mount /dev/sda2 /mnt/ipod/
/dev/sda2: Input/output error
mount: /dev/sda2: superblok nelze přečíst

[root na nesa michal]# mount -t vfat /dev/sda2 /mnt/ipod/
mount: /dev/sda2: superblok nelze přečíst
[root na nesa michal]#

Neni mozne, ze mi chybi podpora neceho v jadre - i kdyz napr. fotak
pripojuju pred USB bez problemu. Tonouci se stebla chyta a tak uz
zkousim vsechno mozne i nemozne.

Diky jeste jednou,
Michal N.