Apple iPod na Linuxu

Jan Skurovec konfera na brekeke.org
Úterý Listopad 9 22:22:38 CET 2004

Dobry den,
nevim jestli se mi podari vam presne poradit, pouzivam ipoda na linuxu
pres firewire,
ale myslim si ze by to melo byt podobne.
Pote co pripojim ipoda, zavedu modul sbp2, ipod hlasi ze je pripojen,
ale komunikace se s nim nedari, tak je potreba spustit tento skript
http://www.garloff.de/kurt/linux/rescan-scsi-bus.sh
ktery mi nastavi ipoda jako /dev/sda2, ktery de jiz normalne mountnout,
a jde k nemu pristupovat pomoci gtkpodu.
Pripadne vam mozna pomuze toto
http://people.csail.mit.edu/people/adonovan/hacks/ipod.html.

S pozdravem
Jan Skurovec

Michal Netusil wrote:

> Dobry den,
> nemate nekdo prosim zkusenosti s iPodem na Linuxu?
> Mam Mandrake Linux 10.0 Community a Apple iPod 20GB s diskem
> naformatovanym pro Windows.
> Na webu jsem nasel nekolik postupu jak ho zprovoznit, ale vsechny jsou
> trosku starsiho data a navic se vetsinou zaobiraji konverzi HPS+ na FAT
> nebo primo instalaci klonu Linuxu na iPoda, coz se mi ale moc nechce - v
> praci ho pripojuju pres Windows.

[cut]