sitovka 100 Mbit pro linux

Petr Klima tosuja na post.cz
Středa Listopad 10 11:39:15 CET 2004

Dobry den,

Milos Prudek wrote:
> muzete doporucit absolutne spolehlivou sitovku 10/100 pro Linux?

Takovych malo.... Mozna nekde v bazaru sehnat starsi Intel EtherExpres,
za novou bych neutracel.
Jinak, ja mam D-link DFE-530TX (Via Rhine II), se kterym uz par let
nemam problemy a Edimax, neco zhruba rok stareho s cipem RTL8139, se
kterym taky nemam jediny problem. Nejakou dobu jsem na svem PC (tehdy
Duron 1GHz) delal NAT (vnejsi VIA, vnitrni Realtek) a kdyz preze mne slo
rekneme 8-10MB/s (vetsinou jedno TCP spojeni), mel jsem zatizeni
procesoru kolem 7-11%, z cehoz jsem pravda hlavne podezrival NAT. V logu
jsem nevidel jedinou chybovou hlasku tykajici se sitovek.

Zdravim, Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klima
e-mail: tosuja (at) thenet (dot) ch