sitovka 100 Mbit pro linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Listopad 10 13:37:01 CET 2004

	Prošel mi jeden kus, na první pohled se trochu poučili v zatezi
CPU (stahoval jsem aktualizace z lokalniho FTP, ovsem pouze vudci
100Mbit switchi), dalece jsem to nezkoumal (teda pokud tento chip je
zakladni (rozumej nejlevnejsi) GBit ethernet sitovka od Planetu). Mezi
nama, ten Intel uz taky nestoji tisice jak driv (a je casto aspon jeden
integrovan), takze bych to videl jednoznacne...