iptables vs. firewally na wi-fi AP

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Listopad 10 17:01:55 CET 2004

	Omezení tabulky aktivních session (poté neočekávané restarty
zařízení, zátuhy apod.), možnosti natování, bridgování atd. často značně
omezené...

>    Vim ze v nekterych krabickach je Linux a firewall tedy bude nejspis
>    iptables,  takze  v  tom  az tak velky problem asi nebude. Dle mych

	Bude - vzhledem k tomu, že přístup ke konfiguraci je pouze via
WWW rozhranní (možná dražší modely via SNMP), tak na nějaké běžně
používané fičurky z iptables v klidu zapomeňte... - to, že něco pohání
Linux ještě neznamená, že to jako Linux vypadá a má podobné možnosti...
(BTW jak byste si zkompiloval chybějící modul do netfilteru pro třeba
ARM procesor?:->)

PS: Mluvím o zařízeních, která jsem viděl, jest možné, že existují jiná,
kde je to zcela jinak.