iptables vs. firewally na wi-fi AP

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Středa Listopad 10 17:43:52 CET 2004

IPPJ> Bude  -  vzhledem k tomu, že přístup ke konfiguraci je pouze via
IPPJ> WWW  rozhranní  (možná  dražší  modely  via SNMP), tak na nějaké
IPPJ> běžně používané fičurky z iptables v klidu zapomeňte... - to, že
IPPJ> něco  pohání Linux ještě neznamená, že to jako Linux vypadá a má
IPPJ> podobné  možnosti...  (BTW  jak  byste  si zkompiloval chybějící
IPPJ> modul do netfilteru pro třeba ARM procesor?:->>)

Aha,   prave  na  to  jsem  se  ptal.  Nepotrebuji  zadne  super-extra
vlastnosti  -  je  to  pro  domaci sit takze mi jde v podstate o bezny
provoz, tj. SNAT a klasicke sluzby http(s), ftp, s(sh|ftp|cp), apod. a
o  zakladni  pravidla  (stale  s  uspechem pouzivam zaklad publikovany
kdysi Michalem Petrickem na root.cz).

IPPJ> PS:  Mluvím  o  zařízeních,  která  jsem  viděl,  jest možné, že
IPPJ> existují jiná, kde je to zcela jinak.

Je  mi  jasne  ze  to  bude  orezane,  jde  jenom o to jak a jak ktere
zarizeni - osobne se mi podle popisu a cenove libi dve zarizeni, a to

Edimax BR-6114Wg
  http://www.edimax.nl/html/english/products/BR-6114Wg.htm

802.11g Wireless DSL/Cable Gateway Router
  http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=141064

ale nebranim se ani jinym produktum - at uz od jineho vyrobce nebo za
vyssi (ale rozumnou) cenu.

T.V.