padajuce remote Xka

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Středa Listopad 10 19:03:18 CET 2004

mam nainstalovane na dvoch strojoch Xorg-x11 6.8.0
donedavna mi remote connect fungoval v poriadku az do dnesneho dna
chova sa to nasledovne:
na stroji s adresou 192.168.0.2 vyvolam connect pomocou
X -query 192.168.0.22 :1
Xka pekne nabehnu aj s login screenom na DISPLAY 1.
vlozim meno, heslo, chvilku sa nieco deje a potom sa mi
cele tie Xka refreshnu a som opat v login screene.
zmena uzivatela, ani prostredia (z kde na fluxbox, etc...)
nepomohla. z ineho pocitaca sa na 192.168.0.22 pripojit
da bez problemov, takze je nejaky probliem v clientovi
a nie v serveri. vie niekto nakopnut kde mozem vobec hladat
chybu?
Xorg.log nic nehovori :(