padajuce remote Xka

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 11 09:34:57 CET 2004

On Wed, Nov 10, 2004 at 07:03:18PM +0100, Roman Fordinal wrote:
> mam nainstalovane na dvoch strojoch Xorg-x11 6.8.0
> donedavna mi remote connect fungoval v poriadku az do dnesneho dna
> chova sa to nasledovne:
> na stroji s adresou 192.168.0.2 vyvolam connect pomocou
> X -query 192.168.0.22 :1
> Xka pekne nabehnu aj s login screenom na DISPLAY 1.
> vlozim meno, heslo, chvilku sa nieco deje a potom sa mi
> cele tie Xka refreshnu a som opat v login screene.
> zmena uzivatela, ani prostredia (z kde na fluxbox, etc...)
> nepomohla. z ineho pocitaca sa na 192.168.0.22 pripojit
> da bez problemov, takze je nejaky probliem v clientovi
> [...]

Mate trochu pomylene pojmy. X server si pustate na 192.168.0.2, na
192.168.0.22 bezi xdmcp server (xdm, kdm, gdm). X server posle ziadost
na xdmcp server, ten spusti, pripade, ak by ste namiesto query pouzili
indirect, xclient chooser (ze je to xclient sa mozete predvedcit tak, ze
ho spustite rucne v beziacich X). Ako sa vola xclient, ktory sa spusta v
pripade query, sa mi teraz nechce zistovat.

Relevantna informacia je, ci xserver pada aj v pripade pripojenia sa na
iny xdmcp server (napr. aj localhost; treba nastavit [xgk]dm).

	Tibor

--
; Tibor Zenis               ;