RH 7.3 a změna času

"MUDr. Kamil Navrátil" navratk na mymail.cz
Středa Listopad 10 21:18:12 CET 2004

Petr Koval wrote:
> taky nedojde k posunu
> nybrz ke zmene mezi CET a CEST a zmene toho casoveho odstupu (offset)
> vuci GMT pokud neni systemovy/hardwarovy cas nastaven na lokal
> v pripadena staveni na ne lokal nybrz nejakou zonu jak v tvem pripade
> GMT tak neni taky smysl aby doslo k nejake zmene na to hardwarovem case
> kdyz se GMT hodnota nezmeni, a ta se taky pri zmene mezi CET a CEST nezmeni

Děkuji za vysvětlení... netvrdím, že tomu rozumím, nicméně bych tě
poprosil, abys mi v tom případě řekl, co přesně musím tedy udělat, aby
při změně času ze zimního na letní a opačně na to můj RH zareagoval tak,
že moje aplikace budou pracovat s aktuálním časem.
  Díky...