mailovy server s antivirem a spam filtrem

Petr Balas petr-news na balas.cz
Čtvrtek Listopad 11 08:57:58 CET 2004

Milan Keršláger wrote:

> V clamd.conf si zapnete zahazovani zaheslovanych ZIPu. V drtive vetsine
> zaheslovany ZIP obsahuje virus (ArchiveBlockEncrypted).

Zalezi na situaci. Ja zaheslovane archivy pouzivam, pokud potrebuji dostat
dovnitr nejaky soubor s priponou, jenz je blokovana.
Jinak na prvni pohled se zda, ze clamav uspesne chyta i viry co se
rozesilaji v zaheslovanych souborech.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)