mailovy server s antivirem a spam filtrem

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Listopad 11 04:43:56 CET 2004

On Wed, Nov 10, 2004 at 07:03:20PM +0100, pavel wrote:

> Postfix toto umi jiz na urovni smtp - ve chvili kdy dorazi hlavicka vyhovujici
> regularnimu vyrazu, je email odmitnut.

> Me to jede s postfixem - nebudu rikat ze skvele, ale o zmene neuvazuji.
> Jediny pro mne nevyreseny problem je, ze neumim odchytit viry uvnitr
> zaheslovanych zipu (amavis je nerozbali a tedy ani nepreda clamavu)

V clamd.conf si zapnete zahazovani zaheslovanych ZIPu. V drtive vetsine
zaheslovany ZIP obsahuje virus (ArchiveBlockEncrypted).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz