mailovy server s antivirem a spam filtrem

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Listopad 11 12:00:55 CET 2004

On Thu, Nov 11, 2004 at 08:57:58AM +0100, Petr Balas wrote:

> Zalezi na situaci. Ja zaheslovane archivy pouzivam, pokud potrebuji dostat
> dovnitr nejaky soubor s priponou, jenz je blokovana.
> Jinak na prvni pohled se zda, ze clamav uspesne chyta i viry co se
> rozesilaji v zaheslovanych souborech.

Pokud chcete poslat EXE, staci normalni ZIP. Neni nejmensi duvod ho
sifrovat.

Dokonce ho staci prejmenovat.

A jestli pracujete s tak citlivymi daty, ze pro postu potrebujete
sifrovat, pouzijte S-MIME a ne ZIP (protoze zaheslovanymi ZIPy se siri
majortine viry a ne citliva data).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz