mailovy server s antivirem a spam filtrem

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Čtvrtek Listopad 11 12:40:58 CET 2004

Milan Keršláger napsal(a):

>Pokud chcete poslat EXE, staci normalni ZIP. Neni nejmensi duvod ho
>sifrovat.

Ale musi se nastavit v amavd.conf, aby nerozbaloval zipy, jinak je
rozbali a kdyz najde vevnitr exe, tak to taky zahodi.
To je myslim defaultni nastaveni.

--Katerina Bubenickova