padajuce remote Xka

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Čtvrtek Listopad 11 11:45:37 CET 2004

Tibor Zenis wrote:

> Mate trochu pomylene pojmy. X server si pustate na 192.168.0.2, na
> 192.168.0.22 bezi xdmcp server (xdm, kdm, gdm). X server posle ziadost
> na xdmcp server, ten spusti, pripade, ak by ste namiesto query pouzili
> indirect, xclient chooser (ze je to xclient sa mozete predvedcit tak, ze
> ho spustite rucne v beziacich X). Ako sa vola xclient, ktory sa spusta v
> pripade query, sa mi teraz nechce zistovat.
>
> Relevantna informacia je, ci xserver pada aj v pripade pripojenia sa na
> iny xdmcp server (napr. aj localhost; treba nastavit [xgk]dm).

ano, trosku pomylene pojmy :))

takze, nefunguje ani ked na stroji s IP 192.168.0.22
chcem dat X -query localhost :1
sice nabehna graficke prostredie s kdm, ale po autentifikacii
vzdy nabehne po chvili znova kdm.
connect na 192.168.0.22 z 192.168.0.2 pomocou X -query 192.168.0.22 :1
sa chova tym istym sposobom.
zaujimave je vsak to, ze kolega ktory ma vo WinXP Xmanager, sa moze
bez problemov pripojit na 192.168.0.22 a pracovat.