ako spravne odpojit usb disk/suplik

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 11 12:47:18 CET 2004

Zdenek Zikan <xzikan na fi.muni.cz> wrote:
> Neni to tak, ze umount skonci az jsou vsechny cache flushnute a disk
> (odpojovany) je v konzistentnim stavu? Takze kdyz das v shellu umount
> blablabla, tak IMHO staci pockat az naskoci zase prompt.
> Zdenek Zikan

 Ja treba pouzivam na mount/unmount blbustku zvanou wmmount (Window Maker
mount). Ta mi klidne ukaze, ze treba disketa je odmountovana, ale jeste
porad chrochta. Tusim, ze zrovna u te diskety mi nabehne prompt driv (pokud
ji zrovna odmountuju z prikazoveho radku), nez zhasne diodka na mechanice,
tak nevim, nakolik tomu verit.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!