ako spravne odpojit usb disk/suplik

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 11 13:17:38 CET 2004

>  Ja treba pouzivam na mount/unmount blbustku zvanou wmmount (Window Maker
> mount). Ta mi klidne ukaze, ze treba disketa je odmountovana, ale jeste
> porad chrochta. Tusim, ze zrovna u te diskety mi nabehne prompt driv (pokud
> ji zrovna odmountuju z prikazoveho radku), nez zhasne diodka na mechanice,
> tak nevim, nakolik tomu verit.

Mountu spoustenym z prikazoveho radku bych veril. U aplikaci, ktere ho
vyuzivaji zalezi na kazde konkretni aplikaci, jetli ukaze odpojeny disk,
az kdyz umount skonci nebo jakmile ho spusti. Nepotesil jste me, ja si
ted wmmount do WindowMakeru stahnul a je dobry, bohuzel, pokud je to
skutecne jak rikate, je to na nektere zarizeni nepouzitelne. Treba
gkrellm behem mountu blika a po uspesnem namountovani se rozsviti, u
umountu je to myslim podobne.

Zdenek Zikan