ako spravne odpojit usb disk/suplik

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 11 13:25:57 CET 2004

On Thu, Nov 11, 2004 at 11:47:18AM +0000, Tomas Penicka wrote:

>  Ja treba pouzivam na mount/unmount blbustku zvanou wmmount (Window Maker
> mount). Ta mi klidne ukaze, ze treba disketa je odmountovana, ale jeste
> porad chrochta. Tusim, ze zrovna u te diskety mi nabehne prompt driv (pokud
> ji zrovna odmountuju z prikazoveho radku), nez zhasne diodka na mechanice,
> tak nevim, nakolik tomu verit.

Ked som este pouzival diskety, chovalo sa to po umount podobne, ale
podla zvuku sa da poznat, ze mechanika uz neposuva hlavicky, asi ma
nejaky timeout, pocas ktoreho caka na dalsi pristup, aby sa nemusel
stale zastavovat a roztacat motor. Mechanika samozrejme nema ani
tusenie, ci je medium namountovane, je to jednoducho blokove zariadenie.
To ze sa niektore mechaniky daju locknut (na PC CD) a nereaguje na eject
je vecou ovladaca.

Podla osobnych skuseni je bezpecne vytiahnut medium hned po skonceni
umount, nemusi sa cakat na zhasnutie led.

	Tibor

--
; Tibor Zenis               ;