Samba a pomala WinXP pri praci v lokalni siti

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Listopad 11 15:55:38 CET 2004

dobrý den
narazil jsem na podobný problém. Třeba vám to pomůže

winxp fungovaly  proti sambě OK, w98 nemohly vykonat startovací skript
(soubor zůstaval zamknutý).
pošachoval jsem s

level2 oplocks = Yes (no)

w98 se hlásily normálně, wxp se strašně zpomalily
současný stav mám
oplocks = Yes
level2 oplocks = Yes

wxp se hlásí na jeden server
w98 na jiný
jinak jsem to zatím nedokázal vyřešit.
Pokud najdete řešení, budu rád - rád bych stáhl uživatele na jeden
server.

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705