Samba a pomala WinXP pri praci v lokalni siti

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Listopad 11 18:15:30 CET 2004

On Thu, Nov 11, 2004 at 03:28:21PM +0100, temporary wrote:
> Dobry vecer,
cau

> V momente kdy jsem zaradil stanice s WinXP do domeny zacaly se tyto
> stanice poooomaaaalu prihlasovat (radove minuty) do domeny, a vubec
> veskera prace se siti ktera jakkoliv souvisi se serverem je neuveritelne
> pomala (prochazeni site, cteni a spousteni souboru z namapovanych
> sitovych jednotek), vsude jsou striktne nastaveny lokalni porfily o
> velikosti radove 100 KB.
> Ovsem proti sdilenym adresarum jinych Win stroju funguji XP korektne,
> Stejne tak jsem-li prihlasen jako lokalni uzivatel.
Nemas nahodou na sambovom servri firewallnuty port 445?

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.