iptables vs. firewally na wi-fi AP

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Čtvrtek Listopad 11 21:53:10 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek pise:
> 	Bude - vzhledem k tomu, že přístup ke konfiguraci je pouze via
> WWW rozhranní (možná dražší modely via SNMP), tak na nějaké běžně
> používané fičurky z iptables v klidu zapomeňte... - to, že něco pohání
> Linux ještě neznamená, že to jako Linux vypadá a má podobné možnosti...
> (BTW jak byste si zkompiloval chybějící modul do netfilteru pro třeba
> ARM procesor?:->)

  No uplne normalne pomoci gcc, vyrobci musi dat zdrojove kody a taky j
  e po vetsim ci mensim natlaku daji. A tak se bezne do HWAP
  hlasim pres SSH navic u Linksysye pomoci certifikatu.

> PS: Mluvím o zařízeních, která jsem viděl, jest možné, že existují jiná,
> kde je to zcela jinak.

  Nevidel jsem zadne Linuxi, kde by to neslo :)

  Linksys    velice dobry pristup
  Ovislink   slabsi HW jinak OK
  Asus       horsi pristup, navic ten zmenili HW za horsi a nic nerekli!

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec