iptables vs. firewally na wi-fi AP

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Pátek Listopad 12 16:16:14 CET 2004

PL>   No uplne normalne pomoci gcc, vyrobci musi dat zdrojove kody a taky j
PL>   e po vetsim ci mensim natlaku daji. A tak se bezne do HWAP
PL>   hlasim pres SSH navic u Linksysye pomoci certifikatu.

PL>   Nevidel jsem zadne Linuxi, kde by to neslo :)

PL>   Linksys    velice dobry pristup
PL>   Ovislink   slabsi HW jinak OK
PL>   Asus       horsi pristup, navic ten zmenili HW za horsi a nic nerekli!

U  Linksysu  jsem  koukal  na dva modely, a to WAP54G a WAP54GS - jsou
sice  drazsi  ale  papirove vypadaji pekne. Bohuzel z prirucek jsem se
toho  o firewallu moc nedozvedel, je tam akorat enable/disable a jinak
nic.  Navic  jsem  si  vsiml  ze  u WAP54G je jakasi podpora SMNP a na
"vyssim" modelu WAP54GS jsem nic takoveho nenasel.

Pokud  to  jde  prekompilovat (a predpokladam ze jde, protoze zdrojaky
jsou  sirene  pod  GPL  a lze si je stahnout z jejich webu), tak by to
bylo vazne super. Alespon si budu mit zase chvili s cim hrat.

T.V.