Jak moc se da verit badblocks?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 11 23:09:09 CET 2004

Jan Houstek wrote:
: > 	To by me zajimalo. Podle me tohle _neni_ pravda - smartd
: > neumi provadet testy. Umi ovsem rict disku, at provadi testy sam,
: > pokud to disk podporuje (jakoze vetsina to nepodporuje).
:
: Slovickareni. Ano, je to tak, ze smartd jen rekne disku, at provede
: vybrany test.
:
	Hmm, tak to je nejaka novinka.

: > Aspon moje manualova stranka (FC2) neukazuje nic, jak by se automaticke
: > spousteni SMART testu dalo nastavit (perioda, typ testu, atd.).
:
: Vybirame z smartd(8):
:
: -s REGEXP

	Tohle muj smartd (FC2) opravdu v manove strance nema.

-Y.