PHP pod apachem s virtualnim serverem.

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Listopad 12 09:16:14 CET 2004

Sniper_2 wrote:

>Zdravim,
>	nejak ale nevim jak prinutit apache aby vyhledal virtualhost nejdrive,
>ale pokud ho nenejde tak aby pouzil VirtualDocumentRoot.
>Administrace.server.cz je prave ta domena ve ktere bych potreboval
>povolit vsechny funkce (php_admin_flag disable_funcitons Off - mi totiz
>taktez nejak nefunguje, ale to bude nejspis syntaxi).

Za prve tam zrejme mate preklep

	... disable_funcitons ...

za druhe doporucuji postupovat analyticky. Nejdrive pouzijte

	... php_admin_flag ...

bez podminky v ramci jedineho existujiciho virtualu

    <VirtualHost administrace.server.cz:80>
      ServerAdmin admin na server.cz
      DocumentRoot /home/_cz/server/administrace/html
      ServerName Administrace.server.cz
      php_admin_flag safe_mode Off
    </VirtualHost>

a overte funkcnost. Teprve pak bych do toho pletl podminku
a directory. Jinak ja mam definice vsech virtualu az uplne
na konci httpd.conf, totez udelejte vy. Pokud ani jeden virtual
neodpovida pozadavku prohlizece, nacte se prvni definovany.
Nekdo kdo ma lepsi znalosti o postupu zpracovavani httpd.conf
me mozna doplni.

Jinak ja osobne direktivu

	VirtualDocumentRoot

vubec nepouzivam (nemam duvod).