PHP pod apachem s virtualnim serverem.

Sniper_2 sniper_2 na centrum.cz
Pátek Listopad 12 17:45:09 CET 2004

Zdravim,
uz delsi dobu resim nasledujici problem:
Potrebuji nastavit http server tak, aby pro domenu napr.
administrace.server.cz neplatilo zadne omezeni ohledne PHP a pro vsechny
ostatni domeny fungovalo omezeni. Jak to omezit bych jiz vedel, ale
nedari se mi prinutit apache aby soucasne pouzival jeden virtualhost pro
administrace.server.cz a na vsechno ostatni pouzil virtualdocumentroot.
neresil to nekdo? Virtualhost na vsechny domeny se mi pouzivat nechce
protoze jich je neco pres 60...

Zatim jsem zkousel toto:
-----------
  ServerAdmin administratorostatni na server.cz
  VirtualDocumentRoot "/home/%4%3/%2/%1/html"

<VirtualHost administrace.server.cz:80>e.server.cz:80>
      ServerAdmin admin na server.cz
      DocumentRoot /home/_cz/server/administrace/html
      ServerName administrace.server.cz
      php_admin_flag safe_mode Off
    </VirtualHost>
----------
ale vsechny pozadavky vyrizoval administrace.server.cz

pak jsem zkousel take dat virtualdocumentroot do dalsiho virtualhostu,
ale to take nezabralo...

<VirtualHost *:80>
    ServerName server.cz
    ServerAdmin administrator.ostatni na server.cz
    VirtualDocumentRoot "/home/%4%3/%2/%1/html"
</VirtualHost>
PHP 4.3.9 (cgi) (built: Oct 20 2004 14:52:04)
Copyright (c) 1997-2004 The PHP Group
Zend Engine v1.3.0, Copyright (c) 1998-2004 Zend Technologies
httpd-2.0.52-3