k8s pro s2882s + adaptec 2120s +2x opteron

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Sobota Listopad 13 17:25:35 CET 2004

On Sat, 13 Nov 2004, Jan Krnavek wrote:

> Ahoj, nedari se mi nainstalovat md10-amd64 na %subj stroj. Instalace
> zatuhne pri detekci raidu (ovladace jsem zavedl). Zkousel jsem i ruzne
> operacni systemy (i 32bit),updatoval fireware na raidu + bios na desce.
> Stroj ma nasledujici HW: tyan thunder k8s pro s2882s + adaptec 2120s
> addon 2x opteron

Pokud je problem jen s instalaci, tak muzete zkusit sytem nainstalovat bez
te RAID karty na disk pripojeny k nejakemu integrovanemu radici a pak tam
dodat tu kartu a pokusit se ji ozivit. V pripade uspechu je pak presunuti
systemu na jiny disk otazkou nekolika minut.

-- Honza Houstek