rozhovor po netu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Listopad 13 18:42:54 CET 2004

Potreboval bych nakopnout spravnym smerem. Hledam SW pro rozhovor po siti
pomoci mikrofonu a repro pres zvukovou kartu, s moznosti pouzivat take
webkameru. Ovsem ma to hacek. Potreboval bych, aby byly splneny nasledujici
podminky.
1) SW existuje pro linux i Windows (98 a vyse)
2) SW je zdarma (freeware)
3) ve Windows neni treba menit (instalovat jiny) browser (SW je samostatny
program).
4) pouziva to pokud mozno co nejmene portu. Nekteri uzivatele tohoto SW jsou
za firewallem, ktery ovsem ma ve sve moci jejich ISP a proroutovani by tedy
melo pro nej byt co nejjednodussi.

Hledal jsem Googlem, ale nepodarilo se mi najit nic, co by splnilo 1) AND 3)
:-))

Jo a ICQ z ruznych duvodu nevyhovuje.

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz