rozhovor po netu

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Neděle Listopad 14 21:29:00 CET 2004

Martin Pokorny wrote:

> "Zneuziva" mi prijde silne slovo na to, ze je tato vlastnost popsana
> primo na jejich webu. Diky tomuto "zneuziti" spolu mohou mluvit primo
> lide, kteri se jinak absolutne nevidi. Jako priklad bych mohl uvest
> zrovna sebe - ac mam doma ja i bracha (pres ulici) verejne IP, navzajem
> si ani nepingnem, za coz vdecime tomu, ze jsme u providera na jednom
> switchi a tento neumoznuje primou viditelnost "svych" pripojek (nevim,
> jestli to maji tak blbe nastavene, nebo jde o vlastnost). S nicim jinym,
> nez se skype nemam s brachou sanci - a s nim jen diky tomu, ze se
> [...]

DD,

predpokladam, ze tam maji nastavene VLAN tak, abyste se primo nevideli a
pritom budete mit IP adresy a masku site takove, ze jste logicky v jedne IP
siti. Tim padem by se melo aplikovat prime smerovani, ale to nefunguje
kvuli nastaveni VLANu. Dokopejte vaseho ISP, at to vyresi. Ja bych si
stezoval, ze mi nefunguje spojeni na IP vaseho bratra, hlasil to jako chybu
  a pozadoval vyreseni problemu. Takhle Vam neposkytuji plnohodnotonou sluzbu.

Kdyz mi poslate IPcka/masky (asi soukromne), tak Vam reknu, jestli to bude
Vas pripad. Kazdopadne bych rval, rval, rval a rval... a pripadne sel jinam.

s pozdravem

Stepan Cirkl
IT consultant
CC unLimited, v.o.s.