rozhovor po netu

Martin Pokorny konf na cronax.com
Pondělí Listopad 15 18:48:20 CET 2004

Stepan Cirkl napsal(a):

>Kdyz mi poslate IPcka/masky (asi soukromne), tak Vam reknu, jestli to bude
>Vas pripad.

Jsme mame adresy tesne skoro stejne, takze urcite ze stejneho rozsahu.
Problem je ale v fakt asi v tom hw, jak rikaji, s kamosem o 2 ulice
vedle, ktery je na jinem switchi, se vidime.

>Kazdopadne bych rval, rval, rval a rval... a pripadne sel jinam.

To taky delam :-)) Slibili, ze to casem vymeni ... A jit jinam ? Z
2Mbit/500kc, 10Mbit uvnitr jejich site, bez limitu dat, to se tezko
odchazi jinam...  Ale to uz je OT, ja chtel hlavne uvest priklad toho,
ze nejen firewall muze byt problemem pro nepouzitelnost p2p

Martin